Bestellingen bij eten & drinken

Geen zin om met massa's eten en drinken over en weer te sjouwen? Of zie je 't niet zitten om je verblijf te onderbreken om naar de supermarkt te rijden? Op de Hoge Rielen is geen winkel maar ....
Onze besteldienst levert voedingswaren aan elk paviljoen en op elke kampeergrond. Zo hoef je zelf niets met de auto te halen. Beter voor het milieu én veiliger voor de spelende kinderen op het domein.

Wat kan je bestellen?

Voor brood, vleeswaren en drank bouwde de Hoge Rielen duurzame samenwerkingen uit met lokale leveranciers. Daarom is het niet mogelijk om die producten via Collect&Go te bestellen.

Wanneer en hoe bestel je dit?

Wanneer?

Bestellingen via de Hoge Rielen: ten laatste 5 werkdagen voor je aankomst bestel je zoveel mogelijk droge voeding, non-food, dranken, groenten en fruit.  Kom je aan op een feestdag? Bestel dan best nog een dag eerder.
Voor bereide maaltijden en barbecue gelden langere reserveringstermijnen: doe dit best 2 maanden vooraf. Twee weken voor aankomst bevestig je het exacte aantal maaltijden via info@dehogerielen.be of 014 55 84 10.

Bestellingen via Collect&Go: de link op het bestelformulier is enkel beschikbaar tussen 6 en 4 werkdagen voor aankomst. Leveringen enkel op maandag, woensdag en vrijdag.

Hoe?

Open hier het bestelformulier. Vul je bestelling in en sla dit tijdelijk op op je computer. Stuur een mail naar bestellen@dehogerielen.be met het ingevulde bestelformulier in bijlage. Onderaan dit bestelformulier vind je ook een rechtstreekse link naar de bestelpagina van Collect&Go.

Voor deze levering aan deur rekent de Hoge Rielen een extra kost aan. In deze kost zit de levering, service en behandelingskost berekend. De prijs voor deze service is vergelijkbaar met de prijzen van Solucious (vroegere Collivery).

Wanneer en hoe wordt dit geleverd?
De leveringen gebeuren dagelijks in de loop van de voormiddag. Je kan de levering vinden in de keuken (ijskast) of in de dagruimte. Kampeerders kunnen het vlees afhalen in het restaurant, daar wordt het voor jullie koel gehouden.

De bakker levert elke dag tussen 8 en 8.30 u. Vergeet niet om de sleutel van je paviljoendeur te halen zodat de bakker de bestelling kan afzetten in het portaal.

Bijbestellen? Bijbestellen tijdens je verblijf kan via de dienst ‘bestellingen’ of aan het onthaal. Hou rekening met de volgende besteltijden:

  • Bakker en brouwer: vóór 11 uur op de werkdag vóór de levering.
  • Slager: 3 werkdagen vooraf.
  • Bakker op zondag: ook nog bestelling mogelijk op zaterdag vóór 11 uur.
  • Voor andere waren via Colruyt: 4 tot 6 werkdagen voor levering. Dat kan via internet bij ‘onthaal & info’.

 

Bereide maaltijden

Maaltijden in je paviljoen

Wil je restaurantmaaltijden laten leveren in je paviljoen? Dat kan voor dezelfde prijs. De vaat doe je dan wel zelf. Voor geleverde maaltijden gelden dezelfde besteltermijnen en contactgegevens als voor maaltijden in het restaurant.

Bestellen: via info@dehogerielen.be of 014 55 84 10.

Barbecue

Ingrediënten bestellen
Wil je barbecueën? Dat kan. Als je alle ingrediënten bij de Hoge Rielen bestelt, stellen we gratis een barbecuetoestel ter beschikking zolang de voorraad strekt. Neem contact op met het onthaal voor meer info.

Bestellen: via bestelformulier naar bestellen@dehogerielen.be, 014 55 84 20.

Volledige barbecue klaarmaken
Voor een groep van minimaal 15 personen kan onze keuken ook een volledige barbecue klaarmaken. Wij leveren het vlees, brood, de groenten en sausjes aan je paviljoen, op je kampeergrond of op het terras van het café. Je groep stookt en braadt zelf, het toestel en houtskool zijn inbegrepen. Bestel het eten twee maanden op voorhand.

Bestellen: via info@dehogerielen.be of 014 55 84 10.

Alarmfase rood: geen barbecue
Geldt er alarmfase rood voor brandgevaar op het domein? Dan is er ook een verbod op barbecue. 
Info: via ‘onthaal & info’.

Soep, belegde broodjes e.a.

Je bestelt ze ten laatste drie werkdagen op voorhand en haalt alles af in het restaurant.

Bestellen: via bestellen@dehogerielen.be, 014 55 84 20 of hier online